Mitt beroende!

Jag måste sluta upp med att köpa Bragokex och Bokstavskex och andra kex baserade på smör och socker.
Visserligen väljer jag alltid fullkornsvarianten men jag tror seriöst inte att det spelar någon roll.
Problemet är väl inte att jag har ett paket kex hemma - problemet är väl snarare att jag inte kan sluta trycka i mig när jag väl börjat.
Poff säger det så har jag slängt i mig ett halvt paket.
Och ska man hänga i Västra Hamnen så duger det inte med en smördegsbulle till mage.
Var nere en sväng idag med kusinen som snabbt konstaterade att varenda kotte runt om oss såg ut som om de bodde på:
A) Ett gym
B) En plastikkirurgi-klinik
Själv är hon vad vid Lomma Beach där kroppsidealen är lite lägre ställda.
Jag gjorde liknelsen att Lomma Beach var som Friskis & Svettis och VH som Sats.
Emilia tyckte att Lomma var ännu mer åt "Äta Chips och titta på Let´s Dance"-hållet.

För övrigt så är Duffy´s Rockferry något av det bästa som jag laddat in i min MP3:a på länge och grannens dotter ska ha studentfest, något jag konstaterade efter att jag bestämt mig för en lugn kväll i soffan med "Desperate"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0