In your face!

Ok min chef har officiellt tappat det helt och hållet.
Lyckligtvis är hon bara min chef i knappt 2 veckor till.
Frågan är om jag pallar ha henne som chef ens den korta tiden.

I lördags gick hon hem klockan 14.00 och ringde då in någon extrapersonal att styra skutan.
Sen sms:ar hon mig klockan 20.00 i söndags kväll och meddelar att hon är sjuk.
Jag får med andra ord öppna - några andra alternativ finns inte direkt att tillgå.
Så jag får släpa mitt sorry arse ur sängen klockan sex på måndag morgon (efter en i vanlig ordning lugn och sansad helg) för att hinna in till stan i tid (har passat katt i förorten...)

Inte heller idag dyker hon upp - influensan har tydligen slagit till på allvar.
Men när jag går in på Facebook och kollar på vår gamla kollegas födelsedagsfest-bilder från i lördags - då ser min chef hur pigg och glad ut som helst - om möjligt något slirig....

Bara en vecka kvar, bara en vecka kvar, bara en vecka kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0