Vi gör oss klara för ett bröllop...

...det blir en na nan anan annaann nnnaaa någonting någonting, härlig bröllopsfest (men hallå har ni aldrig sett Ibland Tomtar & Troll, det borde ni?)

Jag hade ju en idé om hur jag ville att min klänning skulle se ut på min 30-årsfest. Och som tur är har jag en mamma som är en total fena med symaskinen (om den inte är besatt av satan det vill säga, men det kan vi ta en annan gång).
Well hon fixade min fin fina sjömansklänning.


Taxametern - aldrig mer än en meter bort...

Nu är frågan om hon är up for the next challenge, eller om jag bara ska vara lite småtrist och klicka hem den här (något som halva bloggvärlden redan verkar har gjort...)

Jag tänker svart korsett, tyllkljol, höga klackar och 30-tals aktig fjäderdekoration i håret - nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0