I was free!

Skönaste helgen ever!
Jag var ledig för första gången på en månad. Och ledig utan att ha bokat in typ en miljon grejor.
Så i fredags hängde jag med Sigge framför Ellens kamin - sweet.



Rivstartade lördagen med en promenix kombinerat cykeltur och packade sedan väskan och for till Näset.
Det är nämligen enda sättet att hålla mig hemma en lördagkväll. För där nere, där händer det inte ett smack en lördag kväll - I tell ´ya.
Så jag hängde med mamma - sydde världens finaste kostym till min fest, bakade vrålgod äpplepaj, tog med Taxametern till stranden, och hade det allmänt gött.
Fram för allt planerade mamma och jag inför festen, stämde av maten, planerde lekar osv. Fick inspekterat lokalen
(där jag för övrigt "somnat" i hallen ett antal gånger, samt sett samtliga avsnitt av Tre Kronor som tonåring).
De hade renoverat den sedan jag var där sist - kanske nödvändigt efter "Lasse-Rasse-Wigge-ligans" framtåg - och den är SÅ FIN. Det kommer att bli suveränt det här.

 

På söndag morgon gick jag och mammsen på yoga hemma hos en av mammas ungars lyxfru-mammor.
Yoga med mycket inriktning på andning och meditering. Seriöst - jag höll på att dö på eftermiddasgen. Sov i flera timmar, tror att utrensningsproceduren blev för mycket för min stackars utfestade kropp : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0