Jag ska bara...

Sartorialisten  är på plats under modeveckan i NY och fotar allehanda chicka människor på gatan.
Där torde finnas en del material att hämta från...
Som till exempel:








Åhh så fint!
Men faktiskt kan man vid enstaka fall springa på riktigt välklädda töser även i Lilla Malmoe.
(Malmö är ju faktiskt sjukt inne - vi har ju veta att Crocsen is da Shit i flera år redan...)

Bredvid mig på tåget satt en tjej som hade rotat fram sina gamla Punk Royal-brallor och matschat dem med vitt linne, svart väst och Converse. Åhh vad snyggt det var. Insåg dock att det skulle verka superkonstigt om jag typ bad att få fota henne för inspiration. Men jag lagrade bilden i mitt huvud - det gjorde jag minsann!

Kommentarer
Postat av: anna

det hade väl bara varit att hugga henne hahahaha

tjingeling föresten!

2008-09-13 @ 08:50:01
URL: http://dallret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0