Liiiiiiite slitagé!



Men nu börjar jag få ordning på saker och ting. Skickade inbjudan till festen idag.
61 personer!
Det är ganska många peoples.
Ärligt talat så år det 13 fler än vad lokalen rymmer.
Och då har jag ändå tre personer på en "folk-jag borde-bjuda-lista" som jag inte skickat inbjudan till än.
Mycket familj så klart, vi är ju för tusan precis hur många som helst.
Men det är viktigt och väldigt trevligt att samla familjen lite då och då - så att man håller koll på varandra.

Well, nu ska jag belöna mig själv med ett biobesök - det sker ca en gång om året.
Mamma Mia... står på agendan. Får se om jag klarar av att se Pierce Brosnan som musikalstjärna!

Update!
Nä Pierce fungerade inte riktigt tycker jag. Han hade ett konstant skitnödigt uttryck i ansiktet så fort han sjöng.
Men annars var den bra. Pingvinen gillade den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0