Tandsten - eat your heart out!

Jag tillhör ju den där skaran som även om jag på pappret blir äldre för vart år som går på något sätt mentalt inte kommer längre än till 14. Detta blir extra tydligt då jag fortfarande springer runt med en tandställning i nederkäken som ska hålla styr på mina egensinninga gaddar. Den där tandställningen resulterar i att jag varje år åker på en saftig utskällning av min tandläkare då min nedre tandrad ofta agerar hem åt en hel massa plack.
- Det är inte så lätt försöker jag...
Men det skiter ju min tandläkare i (han är sadist I promise).
Well jag tror faktiskt att jag äntligen har fått lösningen i min hand!

Jag är ju Buzzador... (kan rekomenderas, det är trevligt, och gratis ÄR gott).
Och nu sist fick jag en eltandborste från Philips Sonicare, deras Flexcare.
Kan ju verkar lite blilligt att göra reklam för den här men dels är det ju det buzzingen går ut på och dels skulle jag aldrig rekomendera något jag inte själv använder.

För den här tandborsten är da shit!
Man får en mindre chock första gången man använder den för den låter som en hel vibrator (har jag hört alltså...) och hela handen skakar. Men gud vad rena ens tänder blir.
Det var faktiskt lite ett hallelulja moment när jag använde den första gången, tänderna känns tandläkar-rengjorda och placken är faktiskt nästan borta.
Tänk vad besviken min sadistiske tandläkare ska bli nästa gång jag är på kontroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0