Lånad Lista från Linda K

Favvon

Hittade en lista hos Linda K, som jag snor då jag är alldeles för trött för att skiva något egenkomponerat denna afton.
(Men svaren är ju mina egna så klart!)
 
Favoriter alltså:

Klädbutik - Malmö bjuder ju fortfarande inte på något vilt exalterande i klädväg tycker jag (det kommer när jag & kusinen startar business). Men mitt hjärta klappar allt lite extra för Tjallamalla.
Inredningsbutik - Om jag inte skriver Tegnérs Interiör här får jag väl brinna i helvetet.
Godis - Ja på mina godisvanor märks det att jag börjar komma till åren. Det är gelehallon, mintkulor, skumbananer och svampar för hela slanten.
Stad - Malmö - the one and only.
Dryck - Kaffe och rödvin. Jag gör allt för att få en härlig brunröd nyans på mina tänder.
Musik - Just nu har det varit mycket Depeche. Och så blandade dansremixar när jag cyklar, städar eller fördrinkar.
TV-serie - Singelmammor. Faktiskt det enda jag följer på tv just nu! Fråga igen när säsongen dragit igång, hur duktig jag är då.
Film - Jag sparar mig för "Flyga Drake". Kanske imorgon.
Träning - Målet är ju MINST 2 ggr i veckan sen kan det vara löpning, Friskis, Afrikansk Dans, Ruller eller Yoga. Får bli löpning på lördag morgon tror jag.
Bakverk - Cup Cakes. Me like. Och danska kanelsnegle. De är så galet goda och innehåller antagligen typ en miljon kalorier.
Kaffe - Morgon, middag, kväll. Borde gå över till rött the.
Land - Ja just nu så lutar det ju åt Danmark iallfall.
Mat - Idag blev det Tapas. Inte gratis på Nöjesguidens mingel som vi hade planerat, kön var såååååååå lång. Men likväl på Mosaik.
Smycke -  Mitt namnhalsband och mina pärlörhängen. Mina troféer - ha ha.
Rum - Mitt rum. Det är ju det min lägenhet består av. Men det innehåller å andra sidan både bibliotek, sovrum, arbetsrum, matsal och lounge. Jag är en hejare på Compact Living.
Tjej - Min Syster. För att hon är finast i världen, även när hon är en surmops!
Kille - Efter Adrian Greniers sellout och Zlatans två kottar är det bara Robin som gäller - ha ha!
Fik - Sorl på David Halls Torg. Det står väl inte ut så mycket från stans övriga utbud men jag trivs bra där.
Frukt - Nej tack!

Så nu ska jag förbereda mig inför morgondagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0