Værldens bæsta!

Hade en supertrevlig kvæll med Emma & Amelie i lørdags, middag hemma och sedan Debaser. Men jag vet inte riktigt vad som hænt med det stællet - det ær inte riktigt någon højdare længre, eller så ær det bara jag som ær less på att gå ut.
Anyway, ihærdig som man ær så gick ju inte hemfærden færræn en kvart øver fyra....
Så på søndag morgon vaknade man pigg och frisk och kastade sig entusiastiskt øver alla de aktiviteter som en solig søndag kan erbjuda - inte!

Men jag råkar ju ha værldens coolaste brorsøner. Och Erik han har fått en egen mobil. Troligen før att kunna meddela de ømma førældrarna om træningen ær færdig tidigare eller liknande situationer. Men Erik ær ju før sina 9 år ett socialt geni.
Så han styr upp en biodate med sin grymt bakfulla faster som inte hajjar att førældrarna inte ær med på noterna utan glatt bokar tre biljetter och lovar popcorn och læsk - i mængder.

Nu hade ju brodern med fru varit på kræftskiva på lørdagen så de protesterade ju inte så mycket.
Så jag fick pallra mig ur sængen och ta de finaste pojkarna i værlden på bio.
Vi såg Wall-E, på svenska vilket irriterade mig en liten smula. Tills filmen børjade och jag insåg att robotar inte kan prata.
Av filmens 1 timme och 40 minuter pratades det kanske i 10.

Sen, som tack før hjælpen med ungarna (vilken hjælp? - the plesure was all mine...) blev jag bjuden på middag på Natalies, vinkokta musslor - me like!

Ja det ær ju en himla tur att man har VÆRLDENS bæsta familj som håller søndagsångesten i schack åt en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0