Vi listar lite då´rå!

Jag håller på att rensa igenom min garderob för att få plats för en mer.
Så nu snor jag den här flitigt kopierade listan för att få lite bättre översikt!

5 accessoarer
1. Mina Ray Ban Aviators. Bättre sent än aldrig säger jag och wayfarer är inte riktigt min stil (säger jag nu ja...)
2. Mina stela silver och guldsarmband. De har hängt med ett tag nu och kommer nog hänga med ett tag till skulle jag tro.
3. Min svarta "kamera-väska" (som Emma så snällt liknande den vid) i mjukaste skinn.
4. Strassbroschen a la gigantiskt spindel jag fick av mamma i födelsedagspresent.
5. Mina trogna pärlörhängen som hänt med i ca 14 år nu.

5 plagg
1. Mina svarta jeanstights från Only. Med tanke vad jag betalade för dem har det lägsta Cost Per Use någonsin.
2. Min nya, mjuka skinnjacka från Zara. Den ångrar jag inte en sekund.
3. Orkesterjackan från Ellos är faktiskt en riktig höjdare även I.R.L.
4. Grön randig klänning som jag ärvt av mamma. Tänkte att den kunde agera a la Carrie-style i sommar.
5. Jeansjacka x 2

5 skor
1. Nyainförskaffade svarta klassiska pumps
2. Bruna seglarskor med guldigt foder.
3. Gladiatorheels
4. Vita Converse
5. Svarta ballerina

5 skönhetsprodukter
1. Touche Eclat Radiant Touch
2. Cream Eye Shadow Rimmel
3. Dior Show Mascara
4. Mineral Satinfinish Foundation från MAC
5. Mac Blushcreme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0