E.F.F.E.K.T.I.V.I.T.E.T!

Det är egentligen inte så konstigt att veckorna går så fort. Jag satt och funderade lite på vad jag pysslade med förra veckan och kom fram till att jag hann med följande:

- Klippa och färga håret hos älskade Hanna
- Fira systerns 30-årsdag på trevlig restaurang i Helsinborg
- Göra en ansiktsbehandling då jag i ett stadium av total avkoppling kunde känna kotten kicka för första gången :)
- Träffa min coach-tjej och gå på workshop om hedersrelaterat våld på US
- Dansa mig igenom ett HELT pass dansaerobic. Jädrar vad KUL det var. Jag är helt facinerad av min kropp som ställer upp på ett fullt danspass i vecka 22.
- Laga middag till min man, typ första gången i den nya lägenheten :)
- Städa nästan hela lägenheten
- Ha mamma och pappa på besök hela helgen
- Fira systern ytterligare en gång till, men denna gången somnade jag efter middagen bredvid brorsonen framför tv. Man kan inte vara på topp jämt!
- Hämtat bröllopspresenten från svärföräldrarna
- Låtit Aiden gå varm och bakat två omgångar Lussebullar (som mannen bredvid mig i kassan sa: - Saffran, det är nästan lika dyrt som knark nu för tiden.) Så sant så sant, men gott blir det!
- Gjort chokladkolor
- Slagit in hälften av julklappparna
- Sortera och strukit all tvätt
- Lyssnat på Morgan Allings sommarprat, gråtit en skvätt och tänkt att man aldrig ska dömma ut boken efter pärmen
- Läst Camilla Läckbergs "Predikanten". Jag har aldrig riktigt gillat Camilla Läckberg men jädrar vilken spännande bok. Maken var helt knäckt eftersom jag vägrade släcka ljuset i tid en hel vecka i sträck.

Jag börjar se fram emot Julhelgen kan jag säga...
Då ska jag maxa mitt lånekort på Bibblan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0