När du ger får du nästan alltid något tillbaka!

När vi hade bestämt oss för att vi skulle gifta oss under vår semester kom ju problemet med ringar upp. Jag hittade en på Lauritz som var perfekt men den skenade iväg i pris och till slut var den inte riktigt värd det pris den kom upp i. Att beställa en specialdesignad var inte aktuellt av två anledningar; dels fanns det inte tid, dels ville jag ha en helt klassisk ring och då kändes det lite onödigt att lägga extra pengar på ”design”.

En fredagseftermiddag befann vi oss på Entré och gick då in på Guldfynd bara för att se vad de hade. Och där hittade jag precis en sådan ring som jag blivit överbjuden på, på Lauritz. En kampanj med 20% rabatt på alla guldringar och snabb leverans avgjorde saken. Det fick bli ringar från Guldfynd.

Dagen efter åkte vi således tillbaka till Entré för att lägga vår beställning och möttes då av den bästa service jag fått på länge. En glad och söt och fram för allt ENGAGERAD tjej vid namn Sussi gjorde verkligen ALLT för att vi skulle bli så nöjda som möjligt.

För mig betydde det jättemycket att en främmande människa la ner så mycket energi och var så glad för VÅR skulle, det kändes verkligen roligt.

När vi kom hem skickade vi ett kort till Guldfynd med ett speciellt tack till fram för allt Sussi för att hon varit så gullig.

Idag kom det ett Bröllopskort tillbaka, från Sussi, där hon önskade oss All Lycka och tackade för att vi det fina kortet, det hade gjort hennes dag.

Tänk så lite det ska till för att göra världen ett par snäpp trevligare då och då…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0