Stil-ikon!

Jag var i USA det året Dawsons Creek först började sändas på tv.
Reklamkampanjen som banade väg för serien var minst sagt MASSIV och förväntningarna sky-höga (det pratades entusiastiskt om ett nytt Bevvan).
Jag tyckte aldrig att serien var någon större hit.
Troligen till största delen beroende på seriens något mesiga och slätstrukna casting.

Vad som hände med Katie Holmes vet väl typ HELA världen vid det här laget.

Michelle Williams höll en ganska låg profil fram till det att pappan till hennes dotter; Heath Ledger, dog av en OD.
Vad hon presterat på vita duken har jag inte riktigt koll på. Men jag brukar hålla koll på hennes papparazzi-bilder.
Tycker att hon är klockren i sin stil - söt utan att vara mesig och cool utan att se pretantiös ut!

Me Like!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0