Nu jävlar får Anna Skipper hålla käften!

Imorgon ska jag påbörja en Detox-kur.
Ingen bantningskur.
Men en utrensningskur.
Min stackars kropp är alldeles sönderpartajad.
(Först jul & nyår med familjen och sen alla reunionparties med de fin fina vännerna.)
Så nu ska kroppen vårstädas.
Jag kör den här som innebär att man kan fortsätta äta och drickaganska normalt , frånsett att man måste välja bort vissa saker.
Som tex:
* Socker
* Koffein
* Vitt mjöl
* Vissa Mejeriprodukter
* Alkohol
* Nikotin
* Värktabletter (ok nu ingår inte värktabletter i min dagliga kost men det är lätt hänt att man får huvudvärk när utrensningsprocessen sätter igång och då ska man alltså inte avhjälpa detta genom att proppa sig full med pills...)

Well I´m telling you - It aint gonna be funny.
Men det är tyvärr illa tvunget.
Och januari är ju likväl en månad som suger så jag kan lika gärna passa på att göra den extra deppig.
Ska försöka avhjälpa att bli totalt galen genom långa promenader, bastubad, träning och eventuellt massage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0