Ta det finaste du har & häng det där folk kan se det...

Jag är en sucker för förvaring.
Går helt igång på att sortera, organisera & stuva undan.
I ett tidigare förhållande bodde jag ihop med en kille som totalt saknade sinne för ordning och reda.
Jobbigt värre.
När jeansen återkommande hamnade på golvet ökade min irritatioen.

Till slut löste vi problemet med att smälla upp en lång radda med krokar längst en hel vägg i sovrummet.
Det blev en riktigt schysst lösning med butiks-feeling & de ständiga diskussionerna om klädhögarna på golvet avtog.

För tillfället har jag bara mig själv att ta hänsyn till.
Och jag faktiskt fått en lite mer avslappnad inställning till det där med ordning & reda.
(För tillfället ser min lägenhet tillexempel ut som ett bombnedslag efter gårdagens sjöslag...).

Men jag gillade ändå den där kroklösningen.
Eftersom jag älskar mina kläder ser jag det bara som ett + ju mer lägenheten påminner om en butik.
Men jag får passa mig så att jag inte går helt bananas och gör om hela lyan till en enda stor WIC...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0