Chanel Chanel Chanel!

Förra fredagen gick jag på date med min hubby. Det var galet mysigt och ganska välbehövligt då vi mest ägnat de sista veckorna åt att slita i lägenheten och våra konversationer i de flesta fall kretsat kring hurvida den tavlan ska sitta där eller där…

Anywho…!

Vi gick till ett fullpackat Hai (så bra, så bra) och lyckades tjata till oss ett bord.
Sen gick vi på BIO och såg fantastiskt fina filmen COCO.

I loved it!! Så fin.

På lördagen var det dags för dop och vid middagen var det en av de andra gästerna som började prata om dokumentären om Chanel som gått på SVT. Jag missar ju allt sånt eftersom vi inte äger någon tv men det finns ju alltid SVT PLAY. Så jag gick hem och plöjde alla avsnitten på raken.

När jag sett den så funderade jag på vad det är för människor (förutom svinrika hemmafruar) som kan unna sig dussinvis av Hot Couture-plagg. Men tänk!

Nu vet jag! (Och jag borde kunnat räkna ut det tidigare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0