To buy a leopard or to NOT buy a leopard!

Jag tycker att den här kappan är så fantastiskt fin.
Problemet är bara att om två veckor åker jag till Miami.
Som tydligen är ett totalt shopping-mecka.
Så jag borde inte...
Å andra sidan säljer jag en pall idag.
För ungefär samma summa som kappan kostar.
Så jag kanske ska pysa inom Zara imorgon innan min synundersökning och se om den mot alla odds finns kvar.
Jag kan ju alltid byta den när jag kommer hem om det nu skulle vara så att jag ruinerar mig själv i Miami!



UPDATE!
Den såg lite ut som ett slaktat gosedjur.
Då var
Stinas betydligt mycket finare.
Och så provade jag en inne på H&M, gråvit, rak (lite vid) model med nitar på axlarna.
Men de är så jäkla tunna.
Och call me old fashion men blåsten i Malmö, den skojar man inte bort med en ullblandad tunn sak från ZARA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0