Ok - en uppdatering, del 1 (det kan komma en del 2... ...kanske...)

Jag har varit av med laddaren till min ena kamera hela sommaren.
Och den andra kameran har spenderat sommaren i Stockholm minsann.

Sen kom den hem men då bestämde den sig för att hänga en vecka hos mamma & pappa.

Det är först nu den är på plats igen.
Så att jag kan visa mina fina fynd.


Jag har införskaffat en styck pälsväst samt en styck sweatshirt med öppen rygg...


Finaste second hand-fyndade mormorskoftan!


Joseph kan ta sin Amazing Technicolor Dreamcoat och kamma sig!
Denna hemstickade kofta för en femtiolapp är ett mästerverk!



Och så slog jag till på ett par "I-can´t-belive-I´m-pregnant" kind´a shoes :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0