40-årskalas

Det blev ingen kotte den här helgen heller.
Så jag drog på mig några av mina fynd från Miami-resan och gick på 40-årskalas för svägerskan (igår).
Både jag och maken var impade av att vi höll ut ända till midnatt.


Feststass a la kanonkula: T-shirt: ONLY, Leggings: H&M, Kavaj: Juicy Couture, Skor: Minnetonkas, Örhängen: Daisy från Georg Jensen.

Idag startade vi upp med rejäl frulle med Ella och sedan nytt besök på MAS.
Värdena ser fortfarande bra ut så vi valde att avvakta till på tisdag.
Så istället för att föda barn åkte vi till mamma och pappa och bytte däck på bilen (maken), gosade med Lisa (jag) och åt söndagmiddag.
Soft!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hang in there...! Jag gick 18dagar över tiden med ett av mina barn. Ut kommer dom, det är ett som är säkert =)! Jag håller tummarna & följer dig/er med spänning. Lycka till med förlossningen o kommande bebis.

2010-04-20 @ 10:36:02
Postat av: Marie

Tack!

Ja det börjar bli lite nervöst nu - minst sagt.

Får väl se vad de säger idag!



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0