Busy weekend

Fast inte busy på det sätt som vi kanske hade önskat.
Ingen kotte än med andra ord.
Istället har vi:
- Sålt en Expedithylla (trots sugiga priser)
- Kört en snabbvända på stan och fixat en halv(!) kostym till maken
- Ätit middag med B&T, mycket trevligt. Och mycket baby-fokuserat. T var dessutom eld och lågor eftersom han fick visa filmen från sin skidsemester för någon som faktiskt brydde sig (maken)
- Ätit scones med makens gamla klasskompis och hennes man från Down Under
- Spanat in J´s häst på en Fälttävlan ute på vischan. En timme hann vi med innan maken började få andnöd. Tyvärr hann vi inte se J rida men jag får väl ta med syrran en annan gång.
- Grillat hemma hos brodern i väntan på att mamma och pappa skulle komma hem med Charlie B.





Men mest av allt har vi kramat på Charlie B. Brodern och hans fru hade våndats hela helgen för hur och vad de skulle säga. Och de valde att vara ärliga utan att gå in på obehagliga detaljer. Barn är inte dumma i huvudet så att försöka föra dem bakom ljuset är meningslöst.
Men det gick bra. Idag iallafall.
Vi får se hur det blir imorgon när han varit tillbaka i skolan en dag och fått ta del av det med sina klasskompisar.

Men någon kotte har jag för övrigt inte sett till.
Jag tycker mig dock känna att det är på G.
Så jag ger det fram till och med onsdag.
Sen ger jag mig på Riccinoljan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0