Från barn och fyllhundar får man höra sanningen!

Vi körde kvalitetstid med kottarna igår, jag och syrran.
Vi tyckte att de kunde behöva få någonting roligt att tänka på efter sista tidens trauman (Lille E bevittnade en bilolycka på väg hem från träningen för ett par veckor sedan och nu tycker han att alla runt omkring honom bara dör...)

Vi hälsade på syrran på kontoret, shoppade lite på H&M´s Mid Seson Sale och sen åt vi Donken-lunch i solen.
När vi sitter och äter berättar jag en sak om mitt ex A för syrran och får då följande kommentar från E (som avgudade A).

- Ja på tal om A, vi sprang på honom på IKEA för ett tag sen.
- Jag hörde det, svarar jag.
- Ja alltså, han har gått vidare kan man säga, han var där med sina två barn OCH sin fru.

In your face liksom - ha ha!




Kommentarer
Postat av: Stefanann

Great site, keep up the good work

2011-01-05 @ 12:51:48
URL: http://stefanann.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0