Ingen mera golvmopp

Fem timmar i Hannas salong var precis vad som krävdes för att stilla min hunger efter lite action.
Och då snackar vi inte om mitt hår.
Att vara hos Hanna är som att befinna sig mitt i en dokusåpa eller i en fars med typ Mona Seilitz i huvudrollen.
Folk far ut och in stup i kvarten.
Hantverkare, pojkvänner, kompisar, grannar osv.
Under tiden ringer telefonen stup i kvarten och självklart ska det spelas Rn´B på högsta för att liksom ackompanjera det hela.
Tjejen som hade tiden efter mig fyllde år och fick börja sitt frisörbesök med ett glas rödvin - i en kaffemugg - ha ha!
Vissa människor bara drar till sig drama - Hanna är definitivt en av dem.
Och även om stämningen är total kaos på hennes salong blir resultatet alltid lika strålande!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja sist jag var där bjöds det på corona och granntanten satt och skvallrade om det senaste. Och var femte minut dök det upp någon ny som tittade in. Kaos var ordet hehe.



Grattis till bebben! You finaly did it! ;)

Stor puss och kram

2010-04-21 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0