NU är jag redo!

Antal kottar som valt att äntra denna värld idag: 0
(eller ok det är säkert många kottar som har valt att komma idag men inte min - det ska gudarna veta...)
Antal portioner glass den väntande mamman tryckt i sig i ren desperation: 4 5
(Vi gick ner till Konsum maken och jag, för att stilla varsitt behov. Jag köpte glass, maken snus.
Det är drygt att bara gå och vänta I tell ya´.)

Men NU har jag iallafall packat BB-väskan.
Till och med journalen är med.

Update: Och nu har kotten försvunnit från babyräknaren. Men han är definitivt kvar i min mage!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag kolhydratladdade med en styck kebabpizza + 1 halv liter glass när jag var hemma uttråkad i slutet av graviditeten. Två dagar senare kom bebisen! Jag ser din glassfrossa som ett gott tecken på att bebben nu alldeles strax är på väg!

Kram Josefina

2010-04-09 @ 08:53:44
Postat av: Marie

Ja nu börjar det bli liiite långrandigt kan jag säga.

Var hos BM igår och hon meddelade att det mycket väl kan gå 2 veckor till...

Jo man tackar.

Nu ska jag ut och promenera - få se om det hjälper!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0