Wildfox Couture

Victoria Beckham pryder senaste omslaget av Glamour.
Folk älskar att hata Victoria B och jag älskar att försvara henne.
Jag vet inte varför men jag gillar henne och jag tycker att omslaget på Glamour är kanonfint.
Den kan ju ha att göra med att mina två största drömmar just nu handlar om jeans med en midja och en hundvalp (den sistnämnda stannar just vid en dröm och börjar kännas ganska uttjatat vid det här laget :)
men fram för allt föll jag för t-tröjan...
Det är väl den lilla trailer-trash-bruttan djupt inom mig som går igång på amerikanska sportplagg.
Tröjan kommer från Wildfox Couture and I like it!


Den här är supersöt (men min inre DIY-are pockar på min axel och säger som den brukar: en sån kan man göra själv...)
Den del av mitt jag som fortfarande tror på att jag kommer att bli en prima ballerina en vacker dag gillar denna...
Och för en mer dressad look när man har en kotte som kräker ner en i tid och otid kunde denna kanske vara ett alternativ...?

Och självklart skeppar dem inte till Sverige...


Kommentarer
Postat av: Falkmargrete

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-07-22 @ 13:42:27
URL: http://falkmargrete.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0