Dagens

Jag känner mig inte helt motiverad för en massa nya investeringar i garderoben för tillfället.
Min kropp har inte riktigt landat efter graviditeten. Jag gick upp 17 kilo och har tappat ca 11 kg hitintills.
Målet är gå ner i allafall 4 till, då skulle jag känna mig "bekväm" igen.
Nu har jag inte kunnat röra ordentligt på mig på ca 7 veckor på grund av mina j*vla fötter och under semestern har ju inte bantning varit en prioritet.
Därför blir mina nyförvärv billiga då de eventuellt (förhoppningsvis) är tillfälliga...

Hittade ett par riktigt schyssta jeans samt en skjorta in my kind of skogshuggarstil på Gina Tricot här om dagen.
Ca 400,- gick hela kalaset loss på. Jag försöker att inte tänka på vad timlönen för den stackars sömerskan är...



Skjortan på. Byxorna är ett par mörkt blå treggings från Vila som jag klickade hem för 100,- på ASOS rea.
Även dem räknar jag som ett tillfälligt plagg då de är en storlek över min "nomala".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0