Semester 2010 del 2 - Stockholm


När vi kom fram till Hufvudstaden gick vi till Nytogets Deli och köpte lite smarriga grejor.


Södra Teaterns uteservering bjöd på en spektakulär himmel på fredag kväll.


Lördagen var smällvarm så vi var tvungna att åka och bada innan det var dags för...


...bröllop. Vackra som få.


Drinken serverades ombord på denna båt på vägen ut mot festlokalen.


Jag har inte besökt Skansen sen jag var liten så på söndagen tog vi Djurgårdsbåten ut dit.


Det var VARMT så Kotten fick vädra fötterna med jämna mellanrum.


Jag hade mina nya klänning från Fröken Söt.


Lodjuret tog sig en promenix.


Och sälen visade oss prov på sann djup-andning.


Den bakgrunden fick räknas som ett sant Kodak-moment!


Stockholm var verkligen i sitt esse.


Och jag hittade mitt drömfordon :)


Kommentarer
Postat av: Rubenmichelle

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 07:54:03
URL: http://rubenmichelle.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0