Men... Hur tänkte de egentligen!?

Den senaste tiden har jag trillat över ett par artiklar om en ny trend som går ut på att man säger nej till Schampo.
Fair enough, man vill inte ha en massa kemikalier i håret, som kan sugas upp av kroppen. Istället använder man sig av naturliga preparat så som honung, vinäger, bikarbonat osv.

Jag köper hela resonemanget, jag är själv ett stort fan av naturliga produkter.
Men en sak hajjar jag inte.
Metoden kallas:
NOO POO!!!
(No schampoo)

Seriöst, hör dem inte själva hur urbota fånigt det låter!?
Eller är det bara jag som har begåvats med en synnerligen barnslig fantasi!?

Kommentarer
Postat av: Olasolveig

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-05-20 @ 07:34:30
URL: http://olasolveig.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0