Mia Nilsson och dagens

I ACNE´s butik på Freeport hittade jag denna t-shirt som är ett sammarbete med Rädda Barnen.
Det roliga med denna tröja är att illustrationen är gjord av en gammal barndomskompis till mig: Mia Nilsson.
När vi gick i nian skulle alla ha den obligatoriska klasströjan med en skojig bild och smarta texter som:
"Nu lämnar eliten kvar blir bara skiten".
Någon kreativ själ kom på idén att låta Mia rita av hela vår klass och använda den bilden till tröjan.
Mia antog uppdraget och detta är så ledes den andra tröjan med tryck av Mia som jag har i mina ägor :)
(Pay offen på vår tröja?
Jag tror det var det otroligt slagkraftiga "9C men inte röra". Herregud!)




Tee: ACNE, Shorts: H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0