Helgen i bilder

Man känner att det börjar närma sig semestern, för dem som inte redan har lyxen att vara "lediga" dvs.
De senste fem dagarna har varit ett enda långt maraton av fikaträffar, middagar, restaurangbesök och lite bröllops-yra så klart.


Vi firade att syrrans hr West påbörjat sin semester.


Det var ett tag sedan jag var på Gränden och det lär dröja innan jag vi går dit igen. Visserligen är miljön fantastisk men maten lämnar allt för mycket att önska för att det ska vara värt deras priser... ...tyvärr...


Vi såg årets första luftballong. Jag diggar verkligen luftballonger starkt men chansen att jag kommer att ge mig ut i en är ganska liten. Dels lider jag av svindel, dels tenderar min blåsa att göra sig påmind vid de mest opassande tillfällen :)


Världens bästa Lilla A som precis landat ett jobb som dekoratör bland flera tusen sökande.
Hur vasst är inte det!?


Jag kan snart ta mitt pick och pack och flytta ut i parken. Jag hänger ju där dag som natt ändå!


Vi orkade inte riktigt städa lägenheten så jag köpte en bukett supersöta kvistrosor på torget. Färska blommor kamouflerar ett inte så välstädat hem alldeles utmärkt :)


Jag brassade loss i köket ett par gånger.


I lördags skulle jag, Ella och Emmie, i sann tant-anda spana på bröllopet, sippa skumpa, kommentera klänningar och svulla smörgåstårta. Tyvärr fick vi ställa in (tantträffen inte bröllopet- hö hö) på grund av sjukdom. Så där stod jag med värsta smörgåstårtan... Tur man har släkten, svägerskan ville också dissa och hissa bröllopsentourage så jag tog tårtan under armen och begav mig hem till dem tillsammans med maken och Kotten.


Jag sydde ett par hakklappar till kotten.
Han har börjar sagla som en annan blodhund, men det kan väl inte vara tänder på gång redan!?


Kommentarer
Postat av: E

Så fin tårtan var, du är för söt!! Synd jag inte fick samka den!!!

2010-06-21 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0