Rent hus

Jag bad mamma komma in ett par timmar idag och hjälpa mig med Kotten.
Tanken var att hon skulle knuffa barnvagn en timme eller två medan jag fick städa lägenheten.
Men när jag gick för att öppna dörren för mammsen la jag Kotten i vagnen och där slocknade han.
Så någon barnvakt behövdes inte.
Men det gjorde inget för mamma erbjöd sig att putsa fönsterna istället.
Så mamma putsade och jag fejjade!
Oj så rent det blev!
Och sen vaknade Kotten lagom till vi var färdiga för att spendera lite kvalitetstid med sin mormor.
Somliga dagar bara flyter saker och ting på, på ett omänskligt bra sätt!


Kommentarer
Postat av: Terjesonja

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-15 @ 08:21:47
URL: http://terjesonja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0