Turbokaninen - det är jag det!

Jag har slagit alla rekord i effektivitet idag.

Sedan klockan sju imorse har jag:
- Lekt med kotten som varit på ett strålande humör!
- Möblerat om kontoret samt sorterat alla tråkiga papper som samlats på hög.
- Kontrollvägt mitt lilla gossebarn (och mig själv) på BVC. Det såg bra ut för Kotten, mindre bra för mig... :(
- Testkört BabyBjörnen med Kotten. Så länge han får sitta med ansiktet utåt så att han kan uppleva världen får denna sele TUMMEN UPP.
- Plöjt halva stans REA. Jag blev dock inte så imponerad. Dels är jag inte så förjust i det mode som råder nu, dels känner jag inte riktigt min kropp än. Men några bodysar till Kotten blev det, han växer som ogräs den lilla rackaren. För mig blev det ett par militärgröna stuprör från Gina Tricot.
- Svettat mig igenom ett utomhuspass med Friskis på Ribban. Jag älskar att man bara kan knalla ner, stanna vagnen och börjar träna. Kotten var nöjd när han fick sitta i sin vagn så att han kunde se vad som försiggick.
- Tagit årets första dopp i havet. Synd och säga att det var särskilt varmt, men skönt efter träningspasset.
- Ätit rökt makrill (det är ju så GOTT på sommaren) på balkongen och njutit av en helt galen himmel.



Nu är det bara två dagar kvar - sen väntar tre veckors härlig semester (från semestern so to speak...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0