Leopard-söndag

Svidade upp mig i makens favorit-mönster (not): leopard för att först äta brunch med den bästa kusinen i världen som var hemma på blixt-visit från London.

Sen fika med en gammal barndomsvän som väntar en tjej 7 veckor efter mig.
Nästan alla mina gamla tjejkompisar ska ha barn nu inom loppet av 6 månader.
Inget ont om människorna i min föräldrargrupp, men vi har INGENTING gemensamt för utom det faktum att vi allihopa inom en snar framtid ska ta oss ann rollen: förälder.
Så jag är SÅ tacksam att jag har vänner som känner mig som mer än en blivande förälder att dela denna något omvälvande upplevelse med!

'


Linne med spetskant: Vero Moda, tights: H&M, Skor: Mininmarket, Kofta: Primark, Halsband: fölse från kusinen samt från Pilgrim.



Kommentarer
Postat av: Josefina

Åh vad snyggt! Och imponerande att du fortfarande kan gå i högklackat - det blir så snyggt till leggings och lösare överdel. Kilklack kanske är hyfsat bekvämt trots vatten i fossingarna?



Förresten, min lilla Astrid föddes i lördags kl 13, efter ca 60 h värkar. Dock var jag endast på förlossningen 14 h av dem, så när det väl satte igång (efter en sovdos med morfin och sömntablett då jag inte sovit på tvä nätter) så gick det ganska snabbt och smidigt. Det är fantastiskt, du har verkligen ett äventyr framför dig. Jag ska följa dig på vägen dit :)



Kram från Josefina (fast i den berömda härliga bebisbubblan)

2010-03-08 @ 21:49:02
Postat av: Marie

Wow vad häftigt: GRATTIS!!!

Vad kul att höra att allt gick bra, jag har ju tänkt på dig under helgen.

Och ASTRID, vilket fint namn!



Jag ska bar jobba lite till sen kan den här boxnings-mästaren som huserar i min jättekula gärna få komma ut :)



Stor KRAM!

2010-03-08 @ 22:14:22
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0