Lovley day

De senaste dagarna har jag legat som ett sänkt skepp på sofflocket.
Men efter dryga 11 timmars sömn känner jag mig som en ny människa.
Och idag har varit en riktig superdag!
Jag har:


Haft på mig jeans. För visso gravidjeans men det är ju snäppet bättre än tightsen jag bott i de senaste dagarna.



Piffat med sjal och låtit håret självtorka, vilket förminskar dess lust att ta livet av sig...


Tagit mina nya hörlurar på en promenix...


...i vårvädret ner till bibblan.


På vägen hem hämtade jag upp ett paket...


...som innehöll den här. Till min stora lycka är den HELT perfekt även om det av naturliga skäl kommer ta ett tag innan den går att knäppa :)


Nu ska jag prova denna variant från Marabou, innehållandes min största gravid-craving: Mandlar.
och så ska jag kolla på den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0