Lördag - när en lördag är som bäst!

Vi fick en kanonhärlig dag igår.
Efter ett par ärenden åkte vi till Strandhuset, Malmös helt klart trevligaste sommarrestaurang.
Där mötte vi upp Emmie och hennes man för lunch i solen.
Efter att vi tryckt i oss både pasta och Ceasar-sallad promenerade vi bort till hamnen och tillbaka innan vi begav oss hem igen.


Livet på en pinne!


Emmie - i sina piloter...


...och hennes man i sina piloter :)


Gruppfoto är ju alltid lika festligt :)



Moi i mina absoluta favoritörhängen - men min absoluta favoritman vid min sida!


Jag har börjar utveckla vad som kan anses som en osund fascination för broar.
Finast av dem alla är SJÄLVKLART Öresundsbron!


Maken rattade vagnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0