Flitiga Lisa

Helgen spenderades i sommarstugan (igen). Hösten arbetshelg är nu till ända och huset med omgivning har fått sig en smula kärlek och omtanke. Jag och mamma strippade trapp-stolpen på färg för att sedan ge den en rejäl olje-massage. Rent skit-slit-göra men det går lättare om man tänker på det som terapi-arbete.
Kotten var på ett STRÅLANDE humör hela helgen, han har helt klart lärt sig att uppskatta vårt sommar-nöje.


Fast å andra sidan, man måste vara en crazy-person om man inte uppskattar detta!


Idag har jag gjort något jag kanske normalt inte gör.
Jag har spelat in en sketch för Robins, och inget statist-kör den här gången, utan en leading part - ha ha!

Nonno, min gamla vapendragare, sms:ade i fredags och frågade om jag ville ställa upp.
Och som vanligt kastar jag mig in i projekt utan att tänka efter först.
Vi får väl hoppas att resultatet blir bra, annars får jag gå runt med en skäms-kudde ett tag.
Men men...
Roligt var det iallafall.


Bild

Programet jag är med i kommer att visas den 2:a oktober klockan 21.30 på SVT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0