Attttjhooooo!

Det blev aldrig något av min andra omgång vinterkräken. Jag låg på soffan mellan 14-23 och mådde pyton men mer än så blev det inte. Men idag har jag övertagit makens/Kottens förkylning istället - härligt.

Kotten, han är nu efter en tids sjukdom pigg som en mört. Och hans sovtider är det helt åt skogen med (vi har i och för sig aldrig lyckats styra hans sovtider men nu är det verkligen helt åt helskotta).
Idag sov han middag mellan 11.30-13.00.
Efter ett par timmars stoj försökte jag få den lilla gossen att sova en eftermiddagslur också. Det gick inte alls.
Med resultatet att han gick i däck klockan 19. Och vaknade igen klockan 21 - ready to play!
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0