Chokladbiskvier och garderobsrensning

Idag hade jag en to-do-list lika lång som Rose-Maries Ullared-kvitto.
Men hela förmiddagen larvade jag runt och gjorde annat.
Fotade kläder till Tradera - inte på listan.
Surfade bloggar - inte på listan.
Skrev ner roliga barnvisor till Kotten - inte på listan.
Bakade chokladbiskvier - definitivt inte på listan.

Men efter att jag hade gjort en massa "onödiga" saker i ett par timmar infann sig till sist lusten att ta sig an den aptråkiga to-do-listan.
Likt en duracellkanin (med en liten "helper" i släptåg) städade, fejade, och grejade jag. Till och med garderoben fick sig en genomgång. NU är jag förvisso helt slut som artist och tänker bege mig till sängen och Sherlock Holmes (nej det är inget kinky smeknamn på maken, den här Sherlock så klart!) men det kan jag göra med ett ytterst gott samvete!
Hallelulja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0