dagens:

agenda: tokstädat HELA lägenheten. Jisses, det blir riktigt skitigt när man är många som lever runt ett par dagar. Postat ett gäng tråkiga papper. Badat fotbad. Sett lördagens avsnitt av Downtown Abbey (som ni MÅSTE se om ni inte redan sett den – så bra!).

väder: aptrist men bra att städa i.

humör: lite måndagsdeppig. Det blev så tomt när alla gästerna försvann. Men efter ett par timmars städning var jag vid ganska gott mod igen.

flipp: att jag tog mig i kragen och fick städat ordentligt. Det känns bra nu i efterhand kan jag säga.

flopp: att jag har ont i ryggen. Misstänker att det kan vara en del kånkande på Kotten som ligger bakom. Jag borde börja göra lite ryggövningar på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0