9 månader!


Idag blir vår älskade lilla Kotte 9 månader.
Vårt älskade lilla barn, så nyfiken på livet, så in i bomben envis, som är jätteglad nästan jämt.

Han är verkligen vårt barn, makens och mitt, det är inte att ta miste på.
Temperamentsfull, livlig och envis. Och rolig (kan man kanske inte tro...)
Min son, som kryper likt en speedad kanin, reser sig själv och som skrattar högt när han klarar av att gå ett par steg på egen hand.
Som exalterat skriker JAAAA när något är kul eller spännande.
Som älskar att ha folk omkring sig och redan är ett proffs på att mingla.
Som är en riktig tjejtjusare men verkar ha ett extra gott öga till blondiner.
Som har de goaste låren och den gosigaste lilla magen i hela världen.
Som dansar till Brittan.
Som håller igång tills orken tar slut och han gråter av trötthet och som blir lugn när man sjunger Annies Song.
Så liten och redan så tuff.

Jag får fortfarande nypa mig i armen då och då för att faktiskt förstå att jag är mamma till den här häftiga lilla människan.
9 månader idag!
I morgon kommer han väl hem och ber om en moppe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0