Man får ta det dag för dag så att säga

Dagen började precis som den brukar. Kotten plockar fram lite grejor som jag avslutade gårdagen med att plocka undan. Där vet vi precis våra roller. Men sen blev det visst en miss i kommunikationen.
Jag tyckte att Kotten verkade en aningen trött, så brukar vara fallet när han gnäller bara man tittar på honom.
Så jag föreslog en kort förmiddagslur innan vi skulle till nya BVC klockan 13.
Det tyckte inte Kotten.
Så han SKREK. För kung och fosterland. I timmarna två. Det slutade med att jag hämtade mina öronproppar.

Så han sov inte på hela förmiddagen. Han sov inte heller i vagnen på vägen till BVC. Inte heller på väg från BVC.
Då bestämde jag mig för att dra på sångstund på Öppna Förskolan, lika bra att trötta ut honom rejält resonerade jag.
Hela sångstunden höll han igång, dansade, tittade på andra barn och var allmänt exhalterad och spexig. Sen blev han lite småkinkig så då la jag honom i vagnen, gick och handlade och sen gick vi hem. När vi kom tillbaka till lägenheten var klockan tre och barnet har inte sovit på hela dagen. Den ungen är sin mors son - det är inga tvivel om den saken :)
Men väl hemma gick han till sist i däck och sov i två timmar. Men hade han inte somnat när vi kom hem hade jag antagligen blivit galen. Med all största sannolikhet...

Vårt hem klockan 09.02

Vårt hem klockan 09.07

Kommentarer
Postat av: lilla A

Hahahahaha bilderna är heeelt ljuvliga. Jag skrattade så jag kiknade åt stöket!!!

2011-01-30 @ 21:43:42
URL: http://lillaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Du vet ju hur ordningsam jag är. Så du förstår ju själv hur fantastiskt great jag tycker att det här är. Men att plocka upp hela tiden är uteslutet. Då blir man galen...

2011-01-31 @ 10:16:38
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0