You´re my inspiration

Jag har ett stor vitt block i vilket jag klistrar in inspirationsbilder till piffiga collage på klädkombinationer jag gillar. Detta inspirationsblock har jag haft sedan 2004. Det är väldigt roande att sitta och tittar på inspirationsbilder från ett par år tillbaka och inte sällan undra:

- Hur tänkte jag där?

Men en del av de gamla bilderna skulle jag gladeligen använda som inspiration även idag. Ett axplock kommer här:


Fina Rachel Bilson i en kjolängd som känns i allra högsta grad aktuell. Jag fyndade dessutom ett par liknande skor (som jag fortfarande har kvar) second hand med denna bilden i åtanke.


Tänk back in the days när M-K och Ashley fanns i varenda skvallerblaska värd namnet....
Älskar den här klänningen, det kan vara den perfekta, prickiga klänningen.


Och den mindre bohemiska Ashley i en kombo som jag mer än gärna kör på i sommar.
Jacka har jag en liknande så nu fattas bara klänningen :)


Inte den chicaste kombon i boken men likväl en snygg en. Utsvängda (dock hela) jeans med vit stickad tröja och silverloops. Fint!
Och jag älskar Jennifers hår, så önskar jag att mitt hår såg ut (men det gör det sällan...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0