Bird new blue

Jag var förbi Whyred igår och där stod två par Bird till 30% rea.
Egentligen behöver jag ett par ordentliga svarta stövletter med lite lagom hög klack. Jag har ett par mycket fina från H&M menyvärr är det ju så med H&M´s skor att de ofta är väldigt snygga att se på men omöjliga att gå i. Så är även fallet med mina stövletter. Så ett par klassiska svarta stövletter av god kvalité vore på sin plats. Problemet var bara att jag dog en smula när jag provade de blå. De är SÅ snygga. Men 2100,- är inte gratis. Och det var varken byte eller öppet köp på rean. Så nu funderar jag och funderar jag på om jag ska slå till...
Dessa i-landsproblem, dem tar kål på mig!

Men ärligt!
Står det inte Marie på dem?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svart är för mesar...köp dem det står Marie under dem!

2011-06-18 @ 13:05:59
Postat av: Sofia

Snygga! Jag säger slå till =)

2011-06-19 @ 13:48:47
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0