dagens:

agenda: sprungit 6,5 km. Softat med en mycket uppskattad syster medan jag försiktigt matade Kotten med puread morot 2 gånger i timmen.

väder: soligt men blåsigt. Kallt och HALT!

humör: mycket bättre än igår. Det blev en ganska bra dag det här.

flipp: att Kotten ar varit kräkfri hela dagen och där med är mycket piggare. Inga kaskadspyor på hela dagen – halleluja. Att jag fick springa. Att jag har ätit en enorm semla och att jag fick ihop en smarrig middag trots att jag vid första anblicken inte tyckte att vi hade något hemma.

flopp: att en lägenhet vi var intresserade av (läs: som Marie redan flyttat in i, i sitt huvud) skenade iväg i pris och verkar bli alldeles för dyr. Att jag åt en enorm semla efter att jag varit så duktig och sprungit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0