dagens:

agenda: torkat spyor, bytt blöjor, tvättat och gått en långpromenad till Hammarby Sjöstad.

väder: det är vår i luften…

humör: trött och ganska sur. Men med tanke på att Kotten inte har fått behålla någonting han har fått i sig på 3 dagar och att maken var tvungen att jobba över och att jag missade ett trevligt restaurangbesök med min familj som är på besök på grund av detta tycker jag ändå att jag är vid förhållandevis gott mod.

flipp: att Kotten varken kräktes eller diarreáde ner vagnen under promenaden utan lyckades hålla sig tills vi kom hem. Och att han i alla fall får i sig vatten. Så länge han får i sig vatten/vätskeersättning utan att kaskadspy känner jag mig ganska lugn.

flopp: att jag tvättade min nya Acne-tröja i maskin. Den kom ut noppig och med tre hål. Sen lossnade en knapp på Kottens nya pyjamas från P.O.P. Jag trodde att man fick kvalité om man pyntade upp lite fler slantar. Jag hade tydligen fel. Det  gjorde INTE precis heler wonders med mitt redan ganska låga humör. Men den största floppen är att mitt lilla lejon är så dålig. Jag hade lagt mig ner och kräkts i hans ställe på sekunden om någon erbjöd mig chansen.

All and all – inte världen bästa dag. Men jag säger som Christer jag:
Imorgon är en annan dag.

Och nu går jag och lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0