Karaktär - någon?

Jag gjorde ju ett halvhjärtat försök att sluta röka för ett tag sedan.

Det har väl gått så där kan man säga. Jag vill ju sluta, jag vet hur dåligt det är för min kropp osv osv.
Men så dricker jag ett halvt glas vin, alternativt blir en smula stressad. Och då kommer ciggen fram.
Min ständiga ursäkt är ju att jag röker så sällan (typ på helgerna) men ibland kan det ju gå ett - ett och ett halvt paket på en helg. Utslaget på en vecka blir det ju cirka 4 cigaretter om dagen = för många med andra ord!
Jag borde verkligen sluta med som sagt tycks motivationen alltid försvinna med vinet eller stressen



Tur att man har snälla vänner som publicerar den här typen av bilder på FB. Den borde ju kunna fungera som motivation om något!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0